Tevredenheid of klacht melden

Wij streven naar tevreden klanten die door onze dienstverlening financieel fitter worden. Wilt u uw tevredenheid met ons of andere mensen delen, dan zijn wij daar erg blij mee. U kunt ons rechtstreeks een bericht sturen en of het positieve nieuws delen via de sociale netwerken.

Hebben wij ons werk in uw ogen niet goed gedaan?

Het kan ook voorkomen dat u minder tevreden bent of een klacht heeft over onze  dienstverlening. We zoeken dan graag samen met u naar een passende oplossing en kunt u uw klacht melden. Lees meer over de Procedure Klachten van Van Marwijk Advies Groep.

Stuur ons uw bericht:

Uw vraag
Onderwerp
Omschrijving
Uw gegevens
Geslacht*
Voornaam*
Tussenvoegsel, Achternaam*
Adres*
Postcode, Woonplaats*
E-mailadres*
Mobiel
Telefoon
Polisnummer
Graag contact
 

Klacht melden per brief:

Van Marwijk Advies Groep Zaalbergweg 15, 2314 XS Leiden

U kunt natuurlijk ook een e-mail aan ons sturen.

Kifid – Een onafhankelijke geschilleninstantie

Wanneer u van mening bent dat ook de directie uw klacht niet naar uw tevredenheid heeft afgehandeld, kunt u als consument terecht en uw klacht melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit is de onafhankelijke instantie voor geschillen tussen consumenten en hun financiële dienstverlener.

KIFID2015

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Internet: www.kifid.nl

Het aansluitnummer van Van Marwijk Advies Groep bij Kifid is  300003324.

U kunt pas bij Kifid terecht als uw klacht is behandeld via de klachtenprocedure van Van Marwijk Advies Groep. Kifid neemt uw klacht alleen in behandeling, wanneer u die binnen drie maanden nadat uw klacht is afgehandeld (en dit niet naar uw tevredenheid is gegaan) door Van Marwijk Advies Groep.